Veelgestelde vragen

Bestelling niet juist/beschadigd
Wat moet ik doen als er iets niet klopt met mijn bestelling?

Als er ondanks onze zorg iets niet juist is met uw bestelling, stuur dan een e-mail naar info@heuveltex.nl. Wij zullen u dan verdere instructies terugmailen.

Kan ik iets toevoegen of wijzigen aan mijn bestelling nadat ik deze heb geplaatst?

Nee, nadat u een bestelling heeft geplaatst, is het voor ons niet meer mogelijk om hier iets aan toe te voegen of te wijzigen.

Mijn bestelling is niet compleet, hoe kan dat?

Indien een artikel niet beschikbaar is vanwege omstandigheden, zullen we dit vermelden op de factuur. Het aankoopbedrag wordt vervolgens terugbetaald via ons betaalsysteem Mollie payments. Het is spijtig genoeg niet mogelijk om een ander artikel te leveren dan hetgene dat je hebt besteld.

 

 

Hoe kan ik contact met jullie opnemen voor vragen of opmerkingen?

Voor vragen en/of opmerkingen kunt u ons e-mailen op info@heuveltex.nl. Let op: het is voor ons niet mogelijk om e-mails te beantwoorden die via Facebook binnenkomen. Onze administratie is op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag aanwezig om vragen te beantwoorden.